Härlig morgon

God morgon!
I går hade jag en helt datorfri kväll. Det var så skönt. Jag stängde av den när jag gick till yoga-träningen och sen åkte den aldrig på igen. Jag tittade lite på film och pluggade lite i stället, sen lade jag mig i sängen relativt tidigt och läste en av mina skvallertidningar, något som jag inte brukar hinna med annars. 
I dag ska jag plugga en hel massa och i kväll blir det myspys hemma hos Alex med popcorn, dipp, gurka och Let's Dance. I kväll dansas det samba har jag för mig så det ska bli roligt att titta på det är en sån härlig dans tycker jag.
Jag missade förra veckan så jag vet inte hur alla ligger till men jag tror väl att det inte var någon som åkte ut sist.

Nu ska jag äta lite frukost och fortsätta titta på det gamla avsnittet av TopModel som går på tv just nu.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com