Fredagsmorgon!

Morgonen har börjat på ungefär samma sätt varje morgon med Vakna! med the Voice. Jag tycker att det är ett så härligt gäng så det har blivit en väldigt bra morgon rutin att ha det programmet på i bakgrunden medan jag gör mig klar, äter frukost och bloggar. Men i dag är det fredag och trots att jag inte kommer ha så mycket ledigt i helgen så känns det mycket bättre att vakna en fredag jämfört med en måndag.

Trots att jobbintervjun gick bra i går ska jag i dag ta mig en sväng in till stan och lämna in mitt CV på diverse ställen. Jag har dock inte fått mina senastearbetsgivar intyg än, men jag får lämna in det som det är nu och berätta att jag kan komplettera med det nästa vecka.

Vad ska ni göra i dag?

Efter stadsturen ska jag plugga en hel del och sen i kväll blir det Let's Dance som har blivit en fredagstradition. Jag tro att det är Cha cha och vals i kväll. Vi får vänta och se.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com