Ett bra köp



Tittar på reprisen av Melodifestivalen nu och jag måste säga att jag inte är imponerad av första deltävlingen, det är synd. Håller tummarna på att det blir bättre resten av tävlingen.

Jag har även försökt lära mig hur min nya miniräknare som jag köpte i fredags fungerar och till min förvåning och glädje hittade jag exakt de funktioner som jag behövde till den här kursen. Eller ja, jag var inte tvungen att ha de funktionerna men uträkningarna går så mycket lättare och man sparar så mycket tid, vilket kan vara avgörande på tentan om den tar tid.

Resten av kvällen blir det film i gott sällskap.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com