En glad och positiv Em



Trots att jag försov mig och trots att det blev en knasig start på dagen så har den blivit väldigt bra och mycket beror på att jag verkligen lyckats med uppgifterna jag har räknat på i dag. Nu har jag till och med räknat ikapp alla uppgifter som vi låg efter så att jag nu ligger i höjd med föreläsningarna. Sååå skönt!

Dagen kommer även fortsätta bra hoppas jag. Det som kommer närmast är aerobicsträning med tränaren vi hade i fredags. Hon är jätteduktig och jag älskar henne koreografi som vi fick göra senast. Den var verkligen jätterolig och jag har aldrig varit så trött efter ett aerobicspass någon gång, så antagligen kommer jag vara helt slut när jag kommer hem i kväll.

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jävligt skön bild!

2009-02-02 @ 16:01:18

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com