Dagens tv-tävling

I går var det George och Marias tur att åka ur tävlingen Let's Dance och det var ju precis va jag ville. Två veckor i rad nu har jag fått som jag velat och nu kommer jag för första gången vara lite kluven inför vem jag tycker ska åka ut nästa vecka men det är ett senare problem.

I kväll är det en annan tävling nämligen Melodifestivalen och det är ett gäng välkända ansikten med även denna gången + plus några helt gröna.
Jag satt och lyssnade på låtarna för ett litet tag sen på svt's hemsida ()dom har lagt upp en minut av varje låt så att man ska få sig ett litet smakprov) och jag älskar verkligen Molly Sandéns röst, hon sjunger gudomligt fint!!!

Jag satt och tänkte på det Molly och Amy Diamond  hur gamla är dom? Jag tycker själv att Amy ser mycket yngre ut men det kanske hon inte är. För att reda ut det sökte jag lite och fann att dom är lika gamla (!), till utseendet tror jag att Amy måste skaffa sig en lite mognare look om hon sk ha en chans mot jämnåriga Molly.

Eller vad tror ni?

    


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo det har faktiskt gått bra, tror att jag är färdig.

2009-02-21 @ 18:05:19
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag håller med! Amy ser mycket yngre ut!

2009-02-21 @ 18:12:45
URL: http://askungenivaxjo.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com