Att klara tentan..

Tentan är över!!!! Det är så skönt!
Jag tror tentan gick hyffsat bra. Jag kunde svara på allt utom en liten sak så med det lär jag ju få ihop en del poäng i alla fall och förhoppningvis tillräckligt för att jag ska klara den.
Det skulle vara så otroligt skönt om jag gjorde det eftersom jag kuggade på förra tentan och måste göra omtenta på den på tisdag. Jag kände mig så omotiverad till den här tentan då jag kuggade. Jag vet att man ska släppa den och ta nya tag men när man är nere i botten så känns det som att det ska gå skit på nästa också. Men nu känns det bra igen. Hehe ja i alla fall till jag får reda på resultatet och då kanske jag skriker av lycka eller missnöje.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com