Att en webbkamera kan roa någon så



Jag har pratat med pappa och Helena i dag och samtidigt så hade både dom och jag varsin webbkamera igång. Det var roligt att se dom och det va rätt intressant och se min pappa häpnas och fascineras av dagens teknik. Hehe! Så borta i tekniken tycker jag inte han här men att se honom sitta och leka med webbkamerans funktioner och tycka att det är så roligt var ganska komiskt och roligt för mig. Hehe!

Efter telefonsamtalet med dom hämtade jag min ena semla i kylskåpet och åt den till ett the Hills avsnitt på tv, men varför är semlorna så stora?! Det blev lite mycket tror jag och jag känner ett väldigt sug efter något icke-sött. 
Får kolla efter något sånt snart. 

Puss, Em 

Kommentarer
Postat av: F

skitkul med webcam

2009-02-18 @ 17:55:07
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com