White Night är räddad

Snacka om att jag blev lättad när jag testade min gamla studentklänning och dragkedjan åkte upp lika lätt som jag ropar "White Night here I come!!". Jag hade lite ångest titdigare i dag när jag tänkte på den. Skulle jag få på mig klänningen? Vad ska jag annars ha? Finns det några vita klänningar till hyggliga priser i butikerna? Men nu är det bekymret ur världen. Sååååå skönt!!!!
Nu är det bara skorna som är problemet.. Jag vill ha ett par högklackade skor helst, men jag har inga. Jag ska få låna ett par lågskor av Alex (jättesnällt) men jag kanske ska in till stan en sväng och titta ändå. Skulle ju vara så snyggt med helvitt. Om inte annat så hade Eva en superidé. Hon hade tejpat ett par av sina skor med vit eltejp och det såg faktist inte allt för tokigt ut och under den kvällen kommer nog ingen vara i det tillståndet att märka det heller. 

Nu är maten klar. Köttfärssås och pasta, mummsss!
Take care, Em 


Kommentarer
Postat av: Helena

Hihi, grattis till att klänningen passar!:)

2008-10-07 @ 20:57:06
Postat av: Anonym

missing you :)

2008-10-07 @ 21:24:25

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com