Inte så mycket plugg

Nu sitter jag i spänning och väntar på att de ska avslöja vinnaren av So you think you can dance. Det ska bli riktigt spännande. Själv tycker jag att Katee ska vinna men egentligen så kan vem som helst göra det för alla är så fruktansvärt duktiga.









Min tänkta pluggdag blev inte så lyckad trotts allt. Hela dagen blev uppskjuten och när jag väl mötte upp tjejerna så pratade vi mer om annat än om vår marknadsplan. Ingen av oss var motiverad till att leta källor. Det var mycket roligare att prata skvaller och planera inför helgens fester.


Snart börjar programmet , meddelar vinnaren senare!
Puss

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com