Vad har jag gjort..?

I dag har det varit för mycket plugg, men jag är så sjukt stolt över mig själv då jag klarade av budgeteringsuppgifter utan minsta misstag. WEeee!!
Nu kom jag precis hem från en tur runt sjön igen. Den här gången sprang faktist jag och Alex tre sträckor och det kändes riktigt bra. Vårat mål är att kunna öka på dom sträckorna och till slut kunna springa runt hela sjön. Våra förhoppningar är att det ska bli till sommaren. Det är ju mycket lättare när man är två som kämpar tillsammans, så det här ska vi nog fixa i sinnom tid.

Om två timmar blir det tjejmiddag hemma hos Alex. Vi blir det vanliga gänget, jag, Alex, Eva och Julia, med en god Tikka Masala, ris och sallad. Mumsigt värre!!
När vi var och handlade mötte vi en killkompis och hans vänner. Dom ska ut i kväll och undrade om inte vi skulle med. Får se hur det blir... Med vårat lilla gäng kan allt hända. Haha

puss, em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com