Plugg, plugg, plugg

Hej hej
Min plan med den här dagen var att jag inte skulle slå igång datorn förrän jag hade pluggat riktigt ordentligt. När datorn slås igång brukar jag ha en dum tendens att fastna vid den och inte få något anat vettigt gjort, men i dag lät jag den vara avstängd.
Jag måste erkänna att det var ganska skönt och speciellt i morse. Andra mornar när jag tryckt igång dator har jag fått så stressigt så att jag nästan varit tvungen att springa till föreläsningarna ibland, men i morse var det så lugnt och skönt. Visst ni, mina kära läsare gick miste om ett morgon inlägg, men jag får ta igen det nu, hehe.
Hittills har dagen varit riktigt bra, jag har fått mycket gjort och jag känner att jag börjar få grepp om vissa saker till tentan. 
Mellan 10.00 och 12.00 satt jag på en föreläsning och efter det gick jag och Alex och skrev ut gamla tentor, som vi kan titta på när vi pluggar och sen dess har jag suttit i biblio hela eftermiddagen och pluggat på egen hand. 
Datorn var ju inte med då heller om ni kanske förstått, men jag fick väldigt mycket gjort. 






På väg därifrån såg jag en affisch från en dansgrupp. Tydligen så ska dom komma och dansa på universitetet. Det måste jag verkligen försöka gå och se. Onsdag nästa vecka tror jag att det var. 
Det kanske är en grupp som jag kan dansa i senare. Fast egentligen så känner jag att det tar för mycket tid. Vi får se helt enkelt. Efter jul kanske jag saknar dansen så mycket att jag känner att jag kan avlägga den tiden. 



Dagens fortsättning blir som följer. Jag ska äta lite mat, så att jag orkar plugga några timmar till. Efter maten tänkte jag faktist gå tillbaka till biblio och sätta mig där tills jag känner att jag fattar lite mer ändå. Alex kanske också skulle följa med dit. Det är bra att kunna diskutera vissa saker har jag märk. Det gör att man lär sig mer eller kanske bara lite lättare.
Mot kvällningen borde jag ta en promenad runt sjön P kanske vill följa med igen? Jag får ta och fråga. 
jag är lite mesig av mig så jag vågar inte riktigt gå ut och gå själv på kvällarna, så får jag ingen med mig blir jag hemma.

Vi hörs till kvällen
Pusshej, Em

      


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com