Oktoberfest

Hallå där!
Det blev en kväll på Stallarnas i går. Det var riktigt roligt. Jag och Alex röjde på dansgolvet som vanligt med våra schyssta moves.
Middagen blev också lyckad. Tikka Masalan går inte riktigt att misslyckas med. Det skulle vara gott att äta lite mer sånt nu faktist.

Julia hade en väldigt fin paljettväst på sig.
Här står hon och lagar mat.




Madde ringde precis och frågade om inte jag har lust att leka lite frisör på henne när hon kommer ner och visst kan jag det. Själv skulle jag också behöva fräscha upp mitt hår lite med både klippning och färgning. Får se när det ska bli av.
Jag har tänkt på det länge nu så jag får nog ta tag i det riktigt snart. 

Vad händer i dag då?
Först ska jag hoppa in i duschen, känns verkligen som att jag behöver det, både för utseendet och för att jag ska vakna till lite. Sen vid fyra ska vi till en kille på förfest. Vi har knappt någon aning om vem det är och det kan ju gå som det går. Tanken med det hela är att alla som ska på Oktoberfesten som är i kväll ska lära känna varandra lite innan själva sittningen, så i går kväl ringde de runt och berättade för var och en vilken förfest just den personen skulle gå på. 
Jag och Julia hamnade i alla fall på samma, så vid fyra beger vi oss iväg. 
Sen vid sextiden börjar sittningen. Allt går i tyskt tema så jag har ingen aning om vad jag kan förvänta mig av maten. 

Efter sittningen blir det nog Sivans som slutstation. 

Det ska bli roligt att lära känna andra som inte läser på ekonomihögskolan också.

Lev och hopp i galopp!
Puss, Em   

 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com