Trött och sliten

Helst av allt skulle jag vilja lägga mig i sängen och sova bort hela dagen, men icke.. Jag måste plugga inför tentan och om inte det vore nog så ska jag på en kick off i kväll. Ni får inte tro att jag inte tycker att den ska bli rolig, men just nu så känns det som att min kropp borde ta det lugnt ett tag. Senaste tio veckorna har det varit fullt upp hela tiden verkligen och det har varit superroligt men det tar på krafterna nät man inte hinner återhämta sig riktigt mellan aktiviteterna.

Nu ska jag vila i några minuter. Min kompis berättade att man ska sova 16min om det ska vara en så effektiv power nap som möjligt. Jag tror själv att jag skulle behöva 16 timmar i stället. Jaja ska testa sova lite nu så får vi se hur mycket jag orkar i kväll.

Puss, Em 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com