Träning

Nu är ekonomhelgen över och vardagen tar fart redan åtta i morgonbitti, då jag ska kliva upp och ta en långpromenad med P. Ska bli skönt att få röra på sig lite. Känns som att det kan behövas. 
I veckan ska jag även ta och köpa gymkort och börja träna riktigt. Jag känner att min kropp inte är van vid att inte träna på så här lång tid. Innan tränade jag i snitt 2 timmar om dagen och nu har jag inte tränat sen i början på juni i år. Det är ju nästan hela fem månader och ett sånt långt uppehåll har jag nog aldrig haft. Tio veckor som sommarloven va förr är nog det längsta som jag har varit utan träning förr.

Ekonomhelgen varit helt sjukt rolig. Kvällen jag tycker varit roligast är ändå Overallisen som var i går. Vi hade våra snorgröna overaller och var vildare än vildast.
Innan själva sittningen så pimpade jag, Julia och Eva våra overaller så att de blev jättefina med paljetter och olika färger.
Sittningen rolig, vissa av vännerna tyckte inte att den levde upp till förvändtningarna men jag tycker att det blev jättebra. Kanske så att man gör den till vad det blir.
Mellanfesten var riktigt urspårad och rolig som en mellanfest ska vara. Vi dansa och hoppade runt som tokar och det spilldes dricka överallt och det blev nog en och annan flört mellan personerna där (nämner inga namn), men sånt händer ju alltid.
Väl på Stallet där eftersläppet höll till var det röj på dansgolvet ända till stängningsdax. Sista låten dj:en spelade var Aladdin - En helt ny värld, myspys för de flesta som stid kvar på dansgolvet. 

 



Le fint mot kameran


Min guldpimpade overall, fin va?


Julia och Eva åkte kana ner för en grässlänt på väg till mellanfesten.
En sak som bör tilläggas är att tvättning av overallen är strängt förbjudet. Hihi



Maja och jag under sittningen.


Tre superglada tjejer på förfest

Sovdax!
Puss, kram, Em

Kommentarer
Postat av: Kalle

Vem är P? varför använder du bara första bokstaven i namnet lr namnen :)

2008-10-13 @ 09:33:50
Postat av: http://Johannaostman.blogg.se

Coola byxor :D färgen! hah, vill också ha ett par ;D

2008-10-13 @ 15:28:39
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com