Tillbaka till verkligheten med ekonomi

Dagen efter är oftast alltid lika seg och i dag har inte varit ett undantag. Vi åt en riktig bakisfrukost med pizza och cola hos Glenn. Där stannade vi sen i några timmar och tittade på Mtv's succeserie The Hills. Vi kunde tyvärr inte stanna och kolla klart på hela maratonet som va i dag, eftersom vi hade en del att göra i ekonomistyrningen. Så när vi laddat tillräckligt tog vi oss ett rejält tag i kragen och började gå mot fyra timmars budgetering och matematiska uträkningar. 
Mitt i allt fick jag reda på att J's plan var försenat från Arlanda. Lite tur på sett och vis för annars hade jag aldrig hunnit med alla uppgifter vi skulle vara klara med till i morgon. 
Nu är han här i alla fall och vi ska snart titta på film. Det blir den urgulliga roboten Walleee. Den verkar bra väldigt rolig så jag hopas att jag får skratta lite. 



Lite bilder från i går


Gårdagens outfit, klädd och färdig för att gå till förfesten.


Jag och Julia hade riktigt roligt.
 

I dag har jag svårt att förstå det roliga i att en ölburk stod på dörrhandtagen,
men i går hade båda jag och Julia svårt att inte gapskratta när vi såg den.

Puss på er alla nu blir det film och popcorn här
/Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com