Stressig morgon

Hej hej

Den här morgonen var en av de värsta.
Jag vaknade och paniken slog till när jag såg va klockan var och insåg att jag skulle sitta på föreläsning om tjugo minuter. Så snabbt som möjligt försökte jag få på mig lite kläder, borsta tänderna, packa väskan och springa i väg. Som i de flesta fall när en sån här morgon kommer så hann jag fortarande i tid och jag hade även lite marginal. Skönt!

Nu känns det som att jag skulle behöva lite frukost och även en dusch, så att jag inte ser allt för sunkig ut när jag senare i dag ska in till stan och äta lunch med J. 
Jag tror att jag ska titta på den svarta tubtopsklänningen på VILA till finsittningen. Jag har i och för sig en grå fin klänninng men den är inte så bekväm att sitta flera timmar i plus att den svarta är riktigt, riktigt fin. I want it! 

Frukosttime och duschning
Hörs senare, puss
/Em  


Kommentarer
Postat av: ?

Vem är J?

2008-10-06 @ 13:03:09
Postat av: Emma

Tack, åå jag älskar mobilen =)

VA kul att du gillar headern, säg bara till om det är något jag ska ändra så fixar jag de!

Kram Emma

2008-10-06 @ 13:13:09
URL: http://nma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

gå o köp den där klänningen nu, du kommer ju inte ångra dig. de är värt de!!!

du kommer va sååå fin på finsittningen gumman.

2008-10-06 @ 14:18:05

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com