Sovmorgon

Jag älskar sovmorgonar. Att få vakna helt utvilad och känna.. Nej nej stopp ett tag, jag känner mig fortfarande inte utvilad och jag skulle behöva en rejäl dusch. Inte det roligaste att känna. Jag får skylla mig själv.
Efter dodgeballen var vi till Sivans ändå och det var riktigt roligt! Vi dansade hela kvällen lång, ända till sista låten. Jag tror att jag aldrig tidigare har stannat kvar på något utestället till sista låten faktist. En annan sak som var en nyhet i går var att alla tjejerna gick från Sivans samtidigt och tog sällskap, vilket heller aldrig har hänt innan.

Nu blir det uppladdning inför i kväll! WHITE NIGHT! Först ska jag ha en föreläsning vid ettiden och efter det är det bara att börja peppa till kvällen. Jag ska försöka hinna måla naglarna också. Jag köpte ett vitt nagellack i går så jag ska ta bort min lila lack och måla om. Skulle ju varaknas om jag kom med lila naglar när allt borde vara vitt.
Eva, min gullunge, ska till och med färga håret vitt med sprayfärg (!), hon kommer att bli den snyggaste och mest vita personen på dansgovlet. 

Uppdatering kommer under min uppladdning.
Kram, Em  

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej om du vill köpa de svarta pumpsen från gojane.

så har jag ett par i stl 8 som inte passade mig. har lagt upp en annos på tradera för endast 400 kr..bud sen men. slipp tull och lång väntetid.ta chansen. MVH Josefin

2008-10-09 @ 12:37:20
URL: http://josefingustafssons.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com