Smycken byem

Det här håller jag på med när jag får tid över.
Ett roligt och rogivande tidsfördriv.




Kort halsband med vita och transparenta pärlor



Kort halsband av silverpläterade kopparlänkar med en utbytbar bärberlock



Treradigt armband i olika sorters glaspärlor, magnetlås.



Lång halsband med fyra lila kinesiska glaspärlor och en fjärilsberlock.



Armband som lindas kring handleden med vaxade glaspärlor. Tre olika berlocker.



Armband av svarta frostade glaspärlor och rosa detaljer. Silverpläterat stavlås.

Kommentarer
Postat av: cindy

Snyggt! Är det inte svårt?

2008-10-03 @ 00:00:06
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: Laila Holm

Hej Emelie! Vet inte om du har hört talas om mej, men jag jobbar ihop med din mormor på Kyrkskolans kök. Jag har sett så fina halsband du gör, så nu är jag sugen att beställa ett av dig, om du har tid. Det är väl mycket jobb i skolan. Jag skulle vilja ha ett i "silver" (inte hjärtan)+ lila pärlor, (kanske även svarta eller mörkgrå). Beror ju på vad du har. Längden ska vara ungefär som det som Anki har. På bilderna finns ett med kinesiska pärlor och fjärilsberlock som är jättefint.

Ha det gott. Hoppas att höra från dig.

Laila

2009-02-15 @ 12:24:42

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com