Sivans

I kväll blir det Sivanskväll för hela slanten. Håller på att göra mig i ordning för att gå hem till Julia snart, därefter drar vi vidare till en klasskompis förfest och ska föhoppningsvis hamna på Sivans till slut. 

Idag känns det som att jag inte hunnit med ett smack! Jag har suttit vid datorn och flippat mesta del och efter mina goda frukost som var resterna från igår tänkte jag att jag skulle försöka slita mig från datorn ett tag genom att titta på en film. Ja tror att jag tittade i tio minuter sen somnade jag sov hela filmen och vaknade för ett tag sen i panik när jag såg va klockan va.

För att Julia inte ska behöva vänta alldeles för länge på mig så måste jag sluta skriva.
Ha en härlig lördagkväll! Det ska jag.

Ses i dimman
/Em   

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com