Presentation och snö

Våran presentation gick väldigt bra i dag, jag är helt klart nöjd. Lite nervöst blev det så klart innan när lärarna sa att de skulle ställa frågor på arbetet och ge feedback inför hela klassen men när jag väl fick börja prata så släpper allt som ens kallas nervositet. konstigt nog så trivs jag att stå framför en massa människor och prata.
Det blev lite segt efter våran presentation. Vi var en av de första grupperna och sen fick vi sitta i tre timmar och bara lyssna på alla andra som var nervösa. Deras presentationen var också riktigt bra, men det blir trögt i slutändan ändå. Det märktes att fler tyckte det för koncentrationen blev sämre och sämre.

Kan ni gissa vad som hände när jag kom ut från Café Tufvans i dag vid lunch? Det började snöa!!!!! Det är fortfarande lite för varmt på marken för att snön ska ligga kvar men det snöar! Helt galet!
Får se om jag och Alex ska ut och gå i dag men snöar det så här blir vi jätteblöta om vi ger oss iväg och jag vill inte bli så där förkyld igen. Jag har ju precis blivit bra.

Puss, Em




Var bara tvungen att knäppa kort på mina nya fina skor... igen. Hihi

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: jamen sedär nu har de ju snöat hos dig med;)

Jag bor i umeå =)

2008-10-30 @ 18:18:09
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: johanna

vilka söta skor :)

2008-11-01 @ 19:21:44

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com