Panik i biblio




Snacka om kaotisk morgon! Klockan nio skulle arbetet vara inne, så åtta sågs gruppen för att skriva ut och lämna in det färdiga arbetet som vi gjorde klart i går. När vi väl har skrivit ut arbetet och ska gå iväg med det ser vi , till vår förtvivlan att det är ett gammalt exemplar. HJÄLP! Samtidigt som vi stressade försöker hitta det senaste på datorn och i våra mailboxar växer paniken. Arbetet finns inte! Under några korta tjugo minuter försökte vi återskapa det senaste vi skrivit och lämna in det vi hann med. Tyvärr kom det in lite sent men vi hade tur att våran lärare accepterade våran försening, med orden "bara idag" , alltså bara för den här gången. 
Med pusst och stön gick vi tillbaka till biblio och började arbeta på presentationen. Den är nästan klar nu och i morgon ska vi repa den muntilgt. 

Hektist morgon kan man säga.

Nu har jag försökt ringa Tele2, men som vanligt när man ringer kundservice så får man inge svar. Jag måste försöka fixa mitt mobila internet  så att det funkar till jul, hur ska jag annars klara mig, hehe.

Lite senare i dag ska jag och Alex ta en promenad runt sjön. Jag är fortfarade väldigt förkyld så jag ska inte springa än på några dagar tror jag. Det är så synd att förkylningen kom precis när jag började få igång träningen igen.

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Veronika

åh vad roligt att höra! bor du på ett sånt där campus eller vad det nu heter? :p

2008-10-28 @ 13:45:05
URL: http://veronikaas.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com