Musik(al)



Såg att Göta Lejon ska köra High school musical till våren. Den skulle varariktigt roligt att se. Hemma i Gävle har jag en lillasyster som verkligen avgudar den filmen så jag funderar på att försöka få med henne på den. Jag tror att hon skulle bli glad. 
Det är en av sakerna jag saknar med att inte bo i Uppsala. När jag bodde där hade jag alltid så nära till föreställningar och shower som satten upp i Stockholm och fick man nå ryck kunde man bestämma sig över dagen bara och sticka till huvudstaden på kvällen. Lite jobbigare nu när jag måste allra först veta vad jag har för schema och sen om det finns några billiga tågbiljetter och kanske det viktigaste om det finns biljetter till föreställningen.
På nå vis ska jag nog lösa det ändå. 

  

Den här Ipod-nano vill jag ha.
Jag tycker att den är sjukt snygg i den röda färgen.
Kanske blir nästa stora inköp.
Skulle ju faktist vara rätt bra att ha när jag är ute oc går/springer.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com