Morning Sunshines



Ok det kanske är lite försent med morgon nu, men jag har inte varit vaken så länge. Det var skönt att sova ut riktigt, vilket jag tror att jag behövde. Jag tror jag sov hela tolv timmar och det var längesen något sånt hände.

Igår var en helt sjuk kväll. Jag dansade mestadels och på dansgolvet var ett polisgäng (polisstuderande) och snacka om att dom var på. Det var som en ormgrop mid dem och kom man in i den tog det ett bra tag att komma ut därifrån igen. Saken var den att jag började dansa med en av dem utanför den här ringen. Han verkade schysst liksom, men plötsligt dansade jag inte med bara honom utan med alla i ringen. Det var helt galet. Alla hade samlats runt om mig och en till tjej. snacka om att vilja dela allt med varandra. Efter några låtar krånglade sig jag och den andra tjejen sig ut och gick mot toaletterna. Vi pratade lite om det och konstatera att vi alrdig sett eller varit med om nå liknande och så fort vi får ögonen på dansgolvet igen ser vi samma öde gå två andra tjejer till mötes. 



Ok i går var i går, men nu är det en annan dag. Det som kommer hända i dag är att jag ska börja plugga riktigt stenhårt nu. Vid femtiden ska jag hem till P och plugga tillsammmans med honom. Kanske vi kan hjälpa varandra med sånt vi inte fattar. Han skulle vara snäll och bjuda på mat samtidigt och det var väl allt som jag hinner den här dagen när jag har sovit bort resten. haha hinner jag kanske jag tar och städar lägenheten också, men det får inte bli förrän efter pluggandet. 
 
Puss kram, Em

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, fin blogg du har :)

Kolla gärna in min & kommentera om du vill det

2008-10-19 @ 15:17:25
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

Hejsan!



Vad tycker du om Tyra Banks? :)

2008-10-19 @ 15:22:37
URL: http://metrobloggen.se/patriciaklinteberg
Postat av: Patricia Klinteberg

Hejsan!



Vad tycker du om Tyra Banks? :)

2008-10-19 @ 15:48:22
URL: http://metrobloggen.se/patriciaklinteberg
Postat av: Eva

Ush, de där poliserna verkar helt störda! Kommer ihåg att du sa någon om dem och att jag sa att det nog inte var någon fara. Men fy då, aldrig mer en sån rekommendation! Jag hade verkligen skiiitkul igår, speciellt sittningen!

2008-10-19 @ 16:15:45
URL: http://nastanvuxen.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com