Morgon igen

Då var det dags att göra sig klar för morgonens dos av kunskap. jag ska ha föreläsning i matematik och ekonomistyrning nu på morgonen. På matten ska vi vara i en sal jagaldrig tidigare varit i, så jag hoppas att jag hittar.
Efter föreläsningarna ska nog jag och tjejerna jobba en hel del med vårat projekt. Det känns om att det verkligen behövs då det börjar bli lite ont om tid.

I går kväll blev det filmmys. Jag och F tittade på Irene Huss, Nattrond. Den var bra, inte riktigt lika bra som Tatuerad torso men ändå väldigt bra. Värd att se! det är en sån där film som gör att jag snart aldrig kommer våga att vara ute själv på nätterna.

Om jag ska hinna till första föreläsningen så måste jag skynda mig nu, men ett litet tips innan jag går bara..
I början av nästa år kommer det att komma en bio film "Confesion of a shopaholic", boken är riktigt bra (jag älskar den!) och jag hoppas att filmen kan leva upp till den. Så för att ge er ett litet smakprov så lägger jag upp trailern här så får även ni börja längta efter premiären. 

 


Trevlig dag
/Em
  

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com