Mirakel!



Ibland sker det under alltså! Det har regnat precis hela dagen och jag räknade skarpt med att jag skulle vara genomsur när jag kom hem efter den här joggingturen men icke. Ibland har man tur. Det har inte regnat en enda gång under hela tiden. 
Det var jätteskönt att springa lite i dag också. Vi sprang lika långt som vi gjorde i går igen. 

Jag måste hoppa in i duschen nu, för sen ska jag till Alex och äta Taco-paj och efter det ska vi till vårat andra hem, som just nu är i biblio. Det stänger vid tio, så jag kommer väl hem vid den tiden i kväll igen. 

Puss, Em  

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com