Lunch

Har precis ätit en god lunch a la Emelie, pasta och ost-kassler-sås mummsigt värre.
Det är så roligt att laga mat när man kan ta vad som helst nästan och bara röra ihop det så att det ändå blir gott. Senaste tiden har mitt kylskåp varit rätt tomt. Om jag ätit hemma har det oftast blivit makaroner och köttbullar eller liknande, men i dag har jag fyllt på det igen med en massa gott och grönt. 

När jag var inne i stan och handlade köpte jag även en Ipod-nano. Den röda fanns inte och jag orkar inte krångla med att beställa den på internetså jag köpte en silvergrå istället. Den är ju också fin. 

Nu ska jag iväg till Tufvan och fika lite med tjejerna och sen ska jag hämta nyckeln till mitt förråd.
Resten av dagen kommer jag sitta och plugga till ögonen går i kors och lite till.

Puss, Em


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com