Lunch hemma sen bibblo

Hemma en snabbing på lunchen i dag. Jag vet inte riktigt vad jag ska äta men det finns nog eller snarare förhoppningsvis något ätbart hemma. Om inte annat får jag ta och göra min goda dubbelmacka med grönsallad, gurka, ost, groddar och rödlök. Smaskens! Jag tror att det även skulle vara jättegott att ha lite Philadelphia på. Jag får testa det någon dag.

Det märktes på föreläsningarna i dag att det blev sent i går. Jag orkade nästan inte hålla ögonen öppna och när jag gjorde det påpekade Alex att jag såg helt borta ut. Jag blev lite stolt över mig själv ändå när det var dags för räkneövningar och jag fixade mina tre budgetar nästan helt utan hjälp (jag orkade inte räkna i huvudet så jag frågade va några uträkningar blivit) på bara några minuter.
 
Nu måste jag springa ut i köket och stoppa något i magen. Sen blir det bibblo i några timmar för att jobba med marknadsplanen (som aldrig vill bli klar) och efter det ska jag på ett kanslistmöte.

Jag får inte glömma sen heller att testa min vita klänning till White Night, skulle ju vara förskräckligt om jag inte kan ha den längre.

Hörs senare
Puss
/Em


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com