Härlig start

God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt, god morgon god morgon i köööööör!
Underbara morgon!
För första gången på länge vaknar jag och är riktigt glad.Det känns som jag har energi som slår det mesta. Det ända sura är att jag har fått världens rethosta och ont i halsen, det känns inte så bra med tanke på att ekonomhelgen börjar.
När jag åker in till stan sen så får jag se till att köpa några rejäla halstabletter och något mot hostan så får den här förkylningen vara över i morgon tycker jag. Låter jag optimistisk? Jag är bara väldigt uppåt i dag!!

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com