Hårfärgning

Hej hej.
Min förkylning börjar ge med sig nu. Jag går visserligen och snuter mig hela tiden fortfarande men jag känner mig bättre.
Syrran är fortfarande kvar och nu håller vi på med hårfärgning. Det är jag som färgar om mitt hår. Jag hade fått en sån ful utväxt så det var verkligen dags för en uppfräschning. Känner ni igen den där känslan av att man är så snygg med hela håret inkletat i färg? Så känner jag mig nu..

I går gick jag och syrran på stan. Jag tror Frida har hittat sin favorit affär här i Växjö. I den nyöppnade affären Monki köpte Frida kläder för över tusen kronor sen var hon nöjd. Hon köpte bland annat en jättesöt kjol, och ett par jeans. Själv köpte jag en ny jacka.

Frida ska ha lite modevisning nu så att jag kan knäppa lite kort så lägger jag ut det om ett litet tag. 

 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com