Halloween?

Lite seg dag. Jag har inte varit vaken så länge och känner redan att jag skulle kunna gå och lägga mig igen. Det blev ganska så sent i går när vi tittade på film och efter filmen blev det en hel del massa prat.

I dag kommer jag att åka in till stan och hämta mina omklackade skor, Sen efter det måste jag hem och städa för i ska ha lite tjejmiddag här i kväll. Det är så roligt att vi ordnar ihop middagar då och då. Det är så mysigt. 

Oturligt nog hade vi missförstått campus egna "Halloweenregler", för om inte jag är helt snurrig så har jag flr mig att själva Halloween är i dag, men här firas de i morgon och då inte på det stället dit vi har gästleg. Lite surt. Jag och Alex hade tänkt klä ut oss och fixa med en massa roliga idéer men det får bli till nästa år. Julias killkompisar från Göteborg kommer och hälsar på i morgon så vi kommer att ha riktigt roligt ändå tror jag. 

Nu har jag också bokat gästleg åt Madde till nästa helg, det ska bli så roligt att hon kommer ner och får se hur jag har det här.  Jag måste komma ihåg att hämta ut det på studentkåren i dag bara.     

Det finns ett stort frågetecken i mitt huvud. Vad ska jag ha på mig i kväll? Klänning eller byxor, vad tycker ni?

Puss puss, Em
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

tackar,

kör på klänning, funkar alltid ;)

2008-10-31 @ 14:10:07
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com