Färdig att gå

Klar för avfärd, men det ör nått som inte stämmer... Min kära kompanjon är inte färdig på långa vägar. Ringde henne nyss och frågade om hon va på G , dvaret jag fick var att hon precis hoppat ur duschen. Gumman nu börjar det bli brådis. Men va är det man säger.. Ja just det! "Fint folk kommer alltid sent".
Hehe måste hitta på något att göra i väntan på att Julia ska bli klar. Annars kommer jag bara vanka fram och tillbaka.


Den här låten spelades flera gånger i går kväll inna Stallarnas
och vi kommer kanske höra den i kväll också.


Vad ska ni göra i kväll?


Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com