En lång dag

Hej, hallå!

Ännu än dag har gått till ända och det känns ändå som att jag har hunnit med en hel del. Jag har varit på två föreläsningar och hängde med väldigt bra trotts att näst intill allt var nytt för mig.

Efter föreläsningarna åkte jag in till stanför att hämta ut min tågbiljett till jul, Gävle here I come! Jag längtar efter att få träffa mina systrar och hela tjocka släkten!
När jag ändå var på stan så kunde jag inte slita mig från klädbutikerna. Inköpen blev en grå kort kavaj från Vila och en silvergrå festväska, också den från Vila. Jag letade efter ett lila nagellack från HM men inte fanns det heller.

Dagen fortsatte senare med min utsökta middag bestående av potatisgratäng, kyckling och beasås + några coktailtomater. Lite stolt är jag över att jag verkligen tog mig i kragen och gjorde någon riktig mat.

Strax efter middagen tog jag och Alex en prommis runt campus. Skönt att få lite luft och även att prata av sig lite innan plugget började igen.

Slutpluggat och snart sovdax. Ska försöka släppa alla budgeteringar och ekonomiska begrepp för att sova nu.                                                                                 
Puss godnatt!
/Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com