Ekomonistyrning och taco-kväll


Snart ska jag till dagens föreläsning i Ekonomistyrning. När den är slut, runt lunch ungefär, så kommer jag och tjejerna att fortsätta med vår organisationsuppgift och förhoppningsvis kan någon av de att hjälpa mig med en budgetuppgift som jag körde fast i i går. Jag tycker det är svårt med uträkningarna, men om ett tag sitter det, haha det kanske tar lite längre än så.

Så vad händer mer i dag?
Jag måste fixa en klipptid. Jag hann inte med det i går så i dag MÅSTE jag göra det. Ska även försöka hinna med Jullan in till stan, handla lite mer mat och ordna med taco-kväll. taco-kvällen med tjejerna kan nog bli riktigt mysig som vanligt.

Dagens outfit
Observera den nya korta kavajen!  I love!



Ha en bra dag så hörs vi!
puss
/Em

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt snygg outfit :)

2008-10-05 @ 19:30:57
URL: http://johannaleffler.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com