Bakisdag med uppladdning för kvällen

Tjoho!
Vaknade inte för så längesen, håret står åt alla håll och jag längtar efter en varm dusch. Hehe, livet känns ju mycket tuffare dagen efter en rolig utekväll.
Kvällen var riktigt lyckat i går, middagen med tacos var supergod (men man kan ju liksom aldrig misslyckas med tacos heller) och när vi gick till Stallarna släppte jag och Alex loss på dansgolvet ordentligt. Hihi andra får passa sig när vi kör igång.

Alex kom på vilken hennes talang var: Att vika servetter. Det blev väldigt fint!


Alex hugger in på chipsen


Julia ser lite dragen ut


Emma: Puuuusss!


Just nu sitter jag och tittar på reprisen från So you think you can dance finalen. Jag älskar verkligen alla Tabathas och Napoleons koreografier och speciellt Bleeding love  med Chelsea och Mark och No air med Katee och Joshua, de är så känslosamma!

Jag kommer tillbaka och skriver senare i dag om planerna för kvällen.
Puss
/Em

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser riktigt mysigt ut. Letade länge och jag älskar klänningen. Kram

2008-10-04 @ 14:47:09
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com