Ännu en regnig dag

Godmorgon!

Alarmet ringer och det att dags att gå upp. Det första misstaget jag då gör är att kika ut genom fönstret och ser till min förskräckelse att regnet vräker ner Det är sånna här dagar jag vill ta mitt täcke, sno om det lite extra kring kroppen och lägga sig ner och somna om. Men i dag är det två föreläsningar som väntar och det finns ingen tid för sovmorgon. 

Dagen börjar med en Introduktion i ekonomistyrning, ska bli intressant, och fortsätter med en följande föreläsning i samma ämne. 
Förhoppningsvis hinner jag in till stan i dag med, skulle behöva shoppa lite. Frår se om det finns tid till det senare på eftermiddagen. Jag hoppas! Jag behöver inspiratio/nkläder till helgens fest och även en klännning till finsittningen som är nästa helg, under Ekonomhelgen.

Dagens måsten:

  • Lyssna på två föreläsningar
  • Handla mat (det börjar verkligen bli tomt i kylskåpet nu)
  • Räkna lite matematik
  • Blogga
  • Betala mobilräkningen (som jag alltid bävar för)
  • Läsa på till morgondagens föreläsning
  • Försöka hitta på någon skojig maträtt till middag
  • Lägga upp en planering för Spendrups marknadsplan (det börjar bli ont om tid)
  • Boka klipptid

Ja det är väl ungefär vad jag ska göra i dag, plus att tampas med regnet. Jag måste nog ändå in till stan och köpa mig ett nytt paraply.      

Take Care
/Em


Kommentarer
Postat av: anna

svar: jag läser till låg- och mellanstadielärare i NO/SO och svenska :)

2008-10-02 @ 13:04:39
URL: http://addspirit.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com