Torsdag - En lång dag

Den här dagen har varit lång. Inte lång som den kunde vara under gymnasietiden då man tittade på klockan hela tiden utan det känns som att jag hunnit med att göra en massa saker i dag. Jag var på föreläsning i morse, efter det satt jag i biblio och läste lite kurslitteratur och gick igenom anteckningarna från föreläsningen. När jag kom hem på eftermiddagen satte jag mig vid datorn och designade om bloggen och efter det har jag lagat mat och gjort en hel del smycken. Pusst! Kan tyckas att jag inte fått någon lugn stund på hela dagen, men trotts mycket att göra så har det varit rätt så lugnt.
Nu sitter jag och tittar på ett amatörkockprogram på tv och det är en jäkla komentator som verkligen pratar hela tiden. Det var nästan jobbigt att lyssna på. Ännu svårare att ha honom i bakrgunden och samtidigt försöka blogga och svara på det vännerna skriver på msn. 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv; OKej! =)

Då skiljer vi oss lite då.. för jag har dansat Bugg, Dubbelbugg, Boogie Woogie å Rock'n roll. Tävlat i de två första..

Men jag tog danslektioner i skolan när jag gick på gymnasiet, så där blev det ju lite allt möjligt..=)

2008-11-13 @ 19:45:45
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com