Söndag

i dag har jag tagit det mesta dels väldigt lugnt. Jag och Madde började dagen med att åka in till stan och äta på McDonalds medan vi väntade på att bussen till Alvesta skulle komma så att Madde skulle kunna påbörja sin resa hem till Uppsala. Därefter åkte jag hem och satte mig vid datorn, pratade med lite vänner via msn och lyssnade på bra musik.
När kvällen närmade sig var jag trött på att sitta ensam och ville i stället prata med någon face to face, så när Per kommit hem gick jag över till honom. Där tittade vi på Gladiator och pratade en hel del. När den filmen var slut skulle han åka in till stan och hämta upp en kompis och samtidigt så ringer Alex mig och frågar om jag ska med till Glenn och titta på film. Haha, det blev en hel del filmer i kväll men det var en skön och slapp dag efter en så här roligt och fartfylld helg som det har varit. 
Nu har jag äntligen kommit hem till mig igen och ska sova. Jag kanske lyssnar lite på min ljudbok i Ipoden innan jag slumrar helt men det är inte säkert. Gud va jag flamsskriver nu. Aja , det är nog på grund av att jag är trött.

Sov gott och dröm sött!
Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com