Planer för dagen

Snart ska jag gå iväg på en tretimmars föreläsning i Mikroekonomi. Tre timmar känns som så lång tid, men oftast brukar det gå ganska fort ändå.
Efter förläsningen ska jag iväg och kolla på en grej. Det är fortfarande lite hemligt men ni kommer få reda på det i sinnom tid.

Jag tror inte att jag kommer orka träna i kväll, jag blir nog hemma i stället. Jag skulle behöva städa plus att boken väntar på mig med iver och självklart kommer inte jag att kunna låta bli att träna lite till auditionen. Jag har tränat lite redan nu och nu börjar jag tycka att det faktist ska bli riktigt roligt. Innan var jag bara nervös, men nu tror jag att det kan gå vägen bara jag tror på mig själv.

Jag måste även iväg och handla lite növändiga gejor i dag. Det är så tråkigt att handla sånt men det måste ju göras.

Puss, em 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com