Ommöblerat

I dag har jag inte gjort någonting.
I går när jag var på stallarna kom Linus fram till mig och berättar att någon i min klass som var på reunion hos oss var in på mitt rum och mölerade om. Jag skulle veta det så jag inte skulle få en chock när jag kom hem. Så jäkla arg ma bli när man inser att vissa papper är alldeles söndertrasade och att alla möbler är omflyttade. Jag har verkligen inte orkat flytta tillbaka sakerna än, men just nu håller Linus på att ställa tillbaka min säng så att jag får sova åt rätt håll igen. För övrigt måste jag säga att Linus gjort ett väldigt bra obb med att städa upp efter förfesten. Han hade städat riktigt och även dammsugit och tårkat golvet och det är jag väldigt glad för.

Nu ska jag titta på Beck - Mannen utan ansiktet och efter det blir det sängen på en gång.

Vad gör ni i kväll?

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com