Minnen som brunett

En gång i tiden var jag en glad brunett. Nu,mer än ett år senare är jag en glad blondin,
men jag tänkte ändå bjuda er på lite glada brunettminnen.

 

Jag som ren, i omklädningsrummet till danssalarna.


En hög av goa människor. Från vänster: Nisse, jag, Johanna, Mattias och Maria

 
Färdig sminkade och klädda inför numret Green Poison som kördes julshowen 2006.


Tjejgängets fyra dansare


Jag är intelängre någon brunett på den här bilden, men detär ändå ett minne värt att minnas. Det är sista kvällen med tjejrna innan jag sätter mig i bilen med flyttlasset till Växjö. Jag har inte träffat dessa två härliga danstjejer sen dess men jag hoppas att dm har det bra och att vi snart kommer ses igen.

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmm... Det var en härligt tid det där, man längtar tillbaka mkt till dansen nu faktiskt när det börjar närma sig Julshowstid!!!



Sköt om dig gumman!!!



kraamar från mig

2008-11-16 @ 22:33:13

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com