Massor gjort idag

Känner att jag har hunnit med väldigt mycket i dag. Jag har stått i två telefonköer till både telenor och tele2 och allt löste sig så som jag ville, jag ringde även till folktandvården. Det är helt sjukt, jag som nyinflyttad kan inte få någon tid förrän i februari nästa år och jag har även kollat upp hur mycket jag kan få i bostadsbidrag. 

Nu ska jag iväg och träna lite tänkte jag. jag hoppas bara at det finns plats på passet som jag vill gå på så att jag inte får traska hem igen. Det skulle vara riktigt tråkigt. 
Nu måste jag byta om så att jag hinner. 

Ciao  

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com