Köa hela vägen till Åre

Hej och god morgon på er alla!
I dag ska jag och mina kära vänner Julia oh Eva sitta i kö hela dagen. Förhoppningsvis kommer vi få väldigt mycket plugg gjort eftersom det inte kommer finnas så mycket annat att göra. Kan ni tänka er att vi kommer sitta där i nästan 11 timmar??!!! Helt galet!
Jag kommer ju då inte kunna blogga så mycket i dag. Ett tag funderade jag på att ta med datorn men den kommer inte ha batteri till att orka vara i gång särskillt många timmar så den får stå kvar hemma. Jag bloggar senare i kväll i stället och berättar att ja har fått biljetten.

Ha en bra dag!
Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com