Godmorgon!

Jag sitter hemma i sängen och bloggar lite i nu på morgonen, eller ja nu kan man nästan säga förmiddagen. Om ett litet tag ska jag iväg en sväng och efter det tänkte jag plugga lite innan föreläsningen vi har i dag. Vi ska hålla på med nedrans räkneövningar igen. Sist vi hade en sådan föreläsning gav den inte ett smack, den gjorde oss enbart mycket mera förvirrad, men jag tänkte 'nd¨ge det en chans till.

Senare i dag måste jag verkligen träna inför audition. Jag har inte progtammet helt klart än och det är första prio, sen måste jag även träna in det så att jag själv kan det. Annars blir det lite jobbigt att lära ut...
Jag ser fram emot det riktigt mycket. När jag har stått och tränat hemma får jag sån energi av tanken att undervisa.
 
Hörs senare!
Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com