Frisyr?

Snart ska jag iväg till biblio och räkna lite på övningarna vi har med Alex. Jag hoppas att jag förstår allt jag räknar i dag, så att jag inte sitter som ett fån på räkneövningsföreläsningen sen. Det skulle inte vara så roligt.

Jag behöver verkligen klippa mig snart och jag skulle även behöva färga håret, för just nu har jag tre olika nyanser på olika delar av huvudet. Har nu några förslag så skulle jag vara tacksam för det.


Jag ska även påminna er om tävlingen som jag har här på bloggen. Den avslutas i morgon, så det är bäst ni passar på.

puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com