Fredagkväll med pirater och dans

Hallå där kära läsare!

Vi hade väldigt roligt på piratfesten i går. Det var lite trögt i början men som vanligt drg festen igång på allvar efter inte så läng tid. Innan jag går händelserna i förväg måste jag berätta vad vi gjorde innan vi hamnade på piratfesten. Vi var nämligen hemma Julia hela gänget och tittade på våran Nollnings-dvd, snacks om minnen och flashbacks vi fick. I mellan åt satt vi och ååhhade oss för att pinsamma saker visades och andra gånger skrek vi av skratt för att andra pinsamheter blottades. Haha! 
Klart värt att ha i framtiden och titta tillbaka på första veckan som universitetsstuderande. jag kan ju med ett stort leende på läpparna säga att det var en av de roligaste veckorna jag har varit med om. 

Tillbaka till festen. 
Alla var jättefina i sina piratutstyrslar och alla var nöjda och glada. Eller, nja... Vi hade ett antal dueller med våra små skumgummisvärd och jag tror inte att alla var lika glada över att förlora, hihi. 
Efter temafesten bar det av till Stallarna. Det var inte jättemycket folk när vi kom dit så vi satte oss och pratade lite till en början och inväntade att dansgolvet skulle fyllas.
Därefter fortsatte kvällen som vanligt. Vi dansade och dansade och dansade och dansade. Riktigt skoj. 
Ja just det! På något vänster så blev det ett rejält, men väldigt roligt missförstånd på dansgolvet. Jag och Alex (Alexandra) stod och dansade då en kille började flörta med mig, varav han kommer fram till mig och frågar något i stil med "Är ni två ett par?"(!!!!!!) Jag kunde inte tro mina öron och dömma av hans reaktion så tror jag att han tolkade mitt och Alex fnittrande som ett ja och försvann snabbt bort med svansen mellan benen. Haha!

I dag blir det en ritktig slapp dag. Eller ja... Jag ska plugga en hel del och sen ska jag försöka göra halsbanden jag har på beställning och till kvällen blir det filmkväll med tjejerna. Myspys!

Ha en härlig lördag!
Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com