EMA

Såååå roligt att Madde är här, vi har suttit och pratat en hel del i kväll, det var ju riktigt längesen sist. Visst, vi har pratat på telefon en hel del men det blir aldrig samma sak.
Nu har Madde somnat tror jag, hon ligger i mitt lilla vardagsrum i min bäddsoffa. Tidigare när vi satt och tittade på tv somnade hon nästan så vi bäddade ut den tidigt så att hon kunde sova. Hon har ju ändå varit vaken sen tidigt i morse och sedan även suttit på tåg i flera timmar. Klart man blir trött av det. 

I morgon ska vi åka in till stan en sväng och titta lite. Madde ska få en så detaljerad guidning som  bara en nyinflyttad Växjöbo kan ge, hehe.
Sen ska vi träffa hela tjejgänget och ha en mysig tacomiddag innan vi ska till Stallarna på kvällen. Det blir og en hel del dans där.

Nu ska jag titta på EMA.Jag hoppas att det fungerar att kolla på web-tv så att det inte sackar efter en massa, då känns det så onödigt att kolla.  

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com