Audition nästa vecka



Oj, något trött jag blev efter träningen i dag. Jag åt två ägg och sen slocknade jag på soffan framför tv:n och vaknade inte förrän nu.
Träningen var lika roliga i dag som tidigare, men jag kunde inte riktigt slita mina tankar från den kommande auditionen. nu när jag vanadehade jag fått ett mail från föreningen där de berättar lite om va det är dom tittar på och va det är de vill få ut av auditionen. Jag fick även veta att vi är tre tjejer som kämpar mot varandra. Jag har ingen aning om vilka dessa tjejer är men jag kör på min grej ändå. I mailet stod även att auditionen kommer att äga rum nästa vecka så nu är det dax att röra ihop något snabbt och träna in det. jag kommer vara så fruktansvärt nervös innan och kommer förmodligen tänka "vafan har jag gett mig in på?" ett antal gånger innan.

Jag som hade planerat en filmkväll i kväll har ju automatisk hoppat över det, eller ska jag säga sovit bort det och nu är det alldeles för sen. Jag ska bara hoppa in i duschen nu och sen är det dags för sängen på riktigt.

I morgon har jag föreläsning klockan ett, men jag kommer att gå upp tidigare och plugga. Jag tror att det är biblio som gäller på förmiddagen och sen efter föreläsningen ska jag försöka gå iväg och träna igen.  Jag köpte ju terminskort på VUGI nu så nu kan jag träna hur mycket jag vill.

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Johanna

det kommer gå bra ska du se ;)

lycka tilll

2008-11-12 @ 09:37:51
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com