Audition here I come



Jag är såååååååå pepp inför morgondagens audition! Det ska bli riktigt roligt! Jag har precis gjort klart programmet och det känns som att det visar vem jag är ganska bra. Det har blivit en härlig blandning av mig street/disco/jazz sida.  Nu tror jag att det verkligen kan funka det här.
Jag hoppas bara jag slipper min hemska huvudvärk jag har haft två dagar nu. I dag fick jag ont i huvudet så fort jag rörde på det. Det kändes inte alls när jag satt still, men vid minsta lilla rörelse så kändes det som att huvudet skulle spricka. Kommer det en sån värk i morgon vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Det känns så dumt att ställa in och på grund av en sån sak, men blir det som i dag och i går kommer jag verkligen inte klara av att hoppa omkring. Jag hoppas, hoppas!!!! 

Jag håller tummarna för mig själv och hoppar vidare till sängen.
Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com