Vad ska jag ha på mig?



Pust och stön! Nu har jag städat klart och köket är finare än på länge. Sååå skönt! Klädhögen är dock inte ordnad än men det ska fixas inom kort, haha! 
omett tag kommer det att drälla in festsugna prissar som ska liva upp i min tysta lägenhet. I dag har det känts väldigt konstig. Varje dag när jag kommer hem eller vaknar startar jag alltid datorn och lyssnar på musik, men i dag när jag kom hem funkade inte det så där jättebra. Högtalarna är fortfarande kvar hemma hos Alex sen i går, men förhoppningsvis kommer hon att komma ihåg dem när hon kommer i kväll. 

Mission för i kväll blir att välja ut kläder att ha på sig. Jag var så fruktansvärt nöjd med kläderna jag hade i går så det kommer bli svårt att matcha de. Jag får helt enkelt börja rota i garderoben. 

Puss, Em 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com