Gårdagens

Ja vad va det som hände i går nu då? Ja eftersom jag inte bloggade något mer under resten av kvällen så kan  det antas att jag inte var hemma i alla fall.
Tidiga kvällen blev väldigt stressig för mig. När vi väl hade bestämt oss för vad vi skulle göra (utekväll) med våran fredagkväll var klockan rätt mycket, eller det va väl den inte heller men jag hade inte så lång tid på mig att göra mig klar på.
Jag hade ju även fått för mig att jag skulle ha med en liten julklapp till alla tjejerna. Julklappen bestod av ett varsitt armband med en afformationsring med texten "KARMA what goes around comes around" och matchande pärlor till varsin härlig personlighet.
Men att göra tre armband+äta och duscha tog sin lilla tid, men efter ett tag kom jag iväg. 

Tjejerna blev jätteglada för armbanden, men för kvällen fick dom ligga kvar hemma. Ingen ville riskera att tappa dom på utekvällen om väntade.  

Vi blev inbjudna hos en klasskompis där vi satt och spelade lite ölspel och sjöng med en skönsjungande trubadur. Wonderwall var en av våra favoriter.  
Efter det fortsatte kvällen till Sivans som trots fredag hade öppet.
Där kan man väl säga att kvällen tog slut efter ett antal danssteg tagna.




Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vilken underbar julklapp! Önskar att jag var lika kreativ som du :) Ha en superhelg nu! Kram!

2008-12-13 @ 16:28:43
URL: http://annuendag.blogspot.com

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com